Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Malin - 26 oktober 2014 18:03

Ja lilleman sov bättre natten till fredag men vaknade 2 gånger och var ledsen men somnade om,, han sov i vagnen och jag i soffan då jag inte vågade flytta han från vagnen då han hade somnat,, 

han sov så gott när jag behövde väcka han för att skjutsa barnen till skolan.

Dagis barnen lediga som vanligt på fredagarna,, och oj vilken fredag phu ! dom var heltokiga dom små och denna mamman var helt kncäkt och slut. 


de var överallt och även alla saker som de drog fram var precis överallt =/ 

Max hade en komips med sig hem efter skolan och oj, barnen vart ännu mer upp i taket =( men sen gick de ut och  spelade bandy ett tag så då fick de göra av sig med lite energi =) 

Gubben som skulle sluta kl 13 kom inte ifrån jobbet förrens 17 =( 

blev middag och sedan lite plock och efter det fick faktisk barnen ta och varva ner så vi placerade dom i soffan till en film.

lilleman ÄLSKAR smurfarna så han satt och skratta mest hela tiden =) så gulligt =)

barnen var rätt trötta och somnade tidigt, vi och de större barnen hade lite fredagsmys till idol =) de kröp i säng efter en stund även de trötta, bara Emma och Rasmus som satt kvar och vi tittade på mannen som kan tala med hästar som gick på tvn. Emil höll sig på sitt rum och Dennis kom hem senare , han var med kompisar som varje dag =) 

Denna natt sov Liam i sin säng och hela natten =) så skönt. 


På lördag morgon blev jag väckt av mannen som sa att jag skulle kliva upp och göra mig klar för det var nån som skulle hämta mig =) 

gjorde som han sa och fina Camilla kom och hämta mig =) hon tog mig till frisersalongen där hon fixade mitt hår =) blev ny färg och klippning =) så härligt att bli ompysslad =) tack älskling och tack camilla =)


hemma igen blev de plock, mat, och sen gjorde vi oss klara och for till bollsta och firade fina Sofie som fyllde 20 =)

blev inte jätte länge =/ var även bjudna till vänner men mannen blev jättedålig i förkylning så vi for hem, barnen la sig tidigt och mannen däckade i soffan. bara jag och Liam som var vakna så vi tittade på smurfarna innan han med somnade =)

ja smurfarna går varm här hemma =) idag köpte vi 2:an så nu blir det lite variation =)


Idag har vi försökt städa hela dan men det har gått trögt =/ först fick vi besök så då blev det surr och barnen lekade, sen kom moster och man så de blev mera surr och fika =) hon hade med sin goda bullar som vi mumsade =)


det har blivit lite städat iaf men långt ifrån klart.

Nu har mannen och några barn farit en sväng de andra spelar spel och Liam har sprungit runt i gåstolen.

Nu är han dock less så nu ska jag gå och busa lite med han =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards