Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Malin - 28 oktober 2014 19:49

Japp nu är vi på väg till Stockholm :-)
Vi är nu i Gävle och hittills har resan gått super :) över förväntan :-)
Inget tjafs eller bråk :-) så hoppas att resan förblir så :)
Jag hatar verkligen att åka bil och blir less innan vi ens åkt 5 mil :/ värre än barnen ? Japp de e jag ;)
Har hunnit med ett stopp för mat och ett toa stopp, men nu hoppas jag de flyter på. Tråkigt bara är att det blåser som bara den ute så det känns nästan värre än att flyga :(
Blir lite smått åksjuk :(
Bara att sysselsätta sig ! Vilket vi gör med allsång :-) så nu åter till det :-)

Av Malin - 28 oktober 2014 12:25

Ja det har tvärvänt för lilleman :-) han somnar nu mellan 20-21 och har fått väcka han strax efter 8 då vi måste göra oss klara för att lämna syskon på dagis :)
Han sover nu med bara en gång på dagen ist för 2 :)
Idag har vi plockat, fixat tvätt, dammsugit och torkat golv och Liam har jagat mig med gåstolen :-)
Dennis är ute med kompisar och de andra hemma har fått hjälpa mig.
Ska snart ta tag i packning :( hatar att packa :/
Men vi åker söderut när gubben slutar jobbet :) ska bli skönt att komma iväg några dagar :-)
Och blir även en natt för mig och gubben på hotell :) känns väldigt välbehövligt :) barnen stannar hos farmor och farfar :-)
Sen blir det även 30 års kalas :-)

Så nu åka o hämta kids och sen ta tag i packningen som sagt.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards