Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Malin - 17 oktober 2014 14:29

Det blev ingen tur till habben igår då de var sjuka så det blev dagis för Tove.
Minns inte riktigt vad vi gjorde igår :/
Ja minnet är så j-la dåligt kommer inte ihåg nått snart känns de som :(
Innan jag gjorde middag så baka jag och Rasmus en Kramfors kaka :-) jag är helt värdelös på att baka :( så den blev inte som det var tänkt men god verkar den ha varit för den försvann i ett nafs :-)
Idag så har småttingarna varit lediga från dagis :) så efter lämning av skolbarn så for vi hem och fika lite. Stor syrran kom en sväng med, hon var snäll och var med småttingarna medans jag for med Emma till Tandis,
När jag kom hem så sov lilleman, han är ÄNTLIGEN pigg :-) och tillbaka i sina vanliga rutiner :-) medans han sov så hjälpte barnen mig med att fixa sängplats till farmor, farfar, faster och farbror som kommer idag :-)
Vi har plockat upp överallt med och nu ska jag snart ta en sväng om med dammsugaren. Lilleman tog en rejäl vila och sov ända till kl 14 ;) Tove har vilat i 1 1/2 timme med :-)
Hon väntar o väntar o väntar på faster :)
Nu kommer alla de andra barnen hem så ska ta o sätta fart och fixa till det här :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards