Alla inlägg den 2 november 2013

Av Malin - 2 november 2013 21:42

Ja nu är lördagkvällen här!
Igår var vi kista gallerian fast jag inte alls ville, ingen ork för det och blir så svimfärdig ;(
Och visst blev jag slut, fick sammandragningar och va svimfärdig ;( efter vi kommit hem la jag mig då jag hade så ont i magen och var slut.

Idag efter frukosten fick jag problem med andingen igen och svimkänslan kom tillbaka ;( var bara att lägga mig för jag pallade inte ens att sitta upp ! Efter nån timme blev det bättre. Men så var jag helt slut ist.

Gubben och några barn for iväg till nån arena och kikade på fotboll ;)
Jag och de som va hemma med farmor tittade på film o tv och myste !
Lilltrollet hat verkligen kört på i 150 hela dan :/ förutom ca 20 min då hon sov.
Nu ligger de små och jag i sängen och tittar på dumma mej, det enda som Tove är still och kan titta på. Hon håller på somna lillhjärtat.

Imorgon är det dags att bege sig hemåt igen då det är åter dags för skola, dagis och jobb för gubben.
Hoppas jag kan sova bättre så de inte är så jobbigt att kliva upp på morgonen.
Nu fortsätta myset med de små.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards