Alla inlägg den 14 november 2013

Av Malin - 14 november 2013 20:10

Ja igår va det dags för tillväxt ultraljud.
Hade tid kl 10, galet halt på vägen, men for i tid så jag kunde ta de lugnt.
Väl där fick jag höra att de var försenade pga några akuta fall. Ja nån minut över elva fick jag komma in och allt gick i rasande fart.
Allt jag sa var som jag bara var löjlig !
De mätte huvudet och magsäcken räkna ut en ungefär vikt och sen klart. Tack och hej.
Lite paff var men jag gick . De tog knappt 10 min.

Tänkte på detta besök hela eftermiddan och natt, kan ju ej sova ;(
Kände att de måste få veta hur jag kände efter besöket. Så mailade som imorse och förklarade. På eftermiddan ringde läkaren och bad om ursäkt ;) och prata igenom med mig noga och sa att jag skulle få den tid jag behöver på nästa besök. Fick även utskrivet tabletter som jag ska prova och se om jag kan sova.
Pallar inte längre att inte kunna sova. Är inte så roligt för barnen heller att ha en morsan som e sur och vresig och trött.

Iaf så väger lilleman ca 1800 gr ;) vilket är som de ska väga vid denna tidpunkt. De kändes bra ;) lite annorlunda då våra andra barn har legat på - 10-15 % vid samma tidpunkt :)
Spännande och se hur stor han kommer att bli ;)

I övrig så rullar dagarna på. Har kännt mig lite piggare i dag så det har blivit en hel städning och ommöblering och så :-) vilket känns nu ;(

Kanske dumt att greja på så när jag häromkvällen fick sånna onda förvärkar ;( som dessutom kom regelbundet. Tur alvedon hjälpte.
Men nu är det gjort iaf ;)

Barnen har gjort sina läxor ;) och utan protester :)
De små knoppar och de större spelar Xbox, så jag ska nu slå mig omkull i soffan och göra ingenting resten av kvällen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards