Alla inlägg den 7 november 2013

Av Malin - 7 november 2013 19:40

Ja äntligen så kom jag iväg till vår fina galleria här i stan som nyligen öppna ;)
Och oj så fint det var ;) kommer bli ännu finare då allt är helt klart.
Köpte en superfin tunika Tove med ;) den bara lyser Tove :)

Riktigt Nice med nya affärer så man kan fixa de mesta av julhandeln här hemma ist för att åka iväg för att kunna handla nått.
Och så passade jag och syrran på att fika med ;-)

Träffade även min morbror som jag inte sett på evigheter ! Han surrade med oss en stund med ;) kul.
Efter jag hämtat de små och lagt ut Tove för en sov stund i vagnen så började jag med bullbak.
Syrran kom en sväng med ;)

Bullarna blev riktigt goda så strax vankas de fika :-) de små som nu lagt sig fikade lite tidigare ;)

Imorgon så ska jag nog ta mig in på stan igen och kolla på Farsdags present, vad jag ska hitta på har jag ingen aning om :/ mannen är lite lättare än min pappa, vad ger man nån som har ALLT ?

Aja de brukat lösa sig.

Nu hoppas jag lilltrollet somna snart så jag kan slå mig ner i soffan och vila min onda kropp.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards