Alla inlägg den 12 november 2013

Av Malin - 12 november 2013 14:22

Då var de tisdag igen och dags för toves vattengympa ;)
Först skulle jag till barnmorskan ! Men kändes som ett meningslöst besök tog kanske ca 10 min och hon brydde sig inte alls om vad jag sa när jag berätta hur jag mår som ;(
Erika va snäll och följde med och var med Tove medans jag var där, sen blev de lite väntan innan bad.
Erika var med och bada oss ;) skönt med lite avlastning och även Tove tyckte de var roligt att hon var med :-)

Tove e väldigt bestämd och vill inte alls göra vissa övningar ;) vilket hon visar tydligt ;)
Sen vill hon kliva upp när de e slut heller ;)
De e bra att hon trivs :-)

Hon sussar gott nu, helt slut efter badet.
Jag e oxå helt slut och vilar i soffan med Max och casper som ser på superhjältarna :-)
Ska snart börja med middan. Vi äter när alla barn kommit hem då mannen blir kvar på jobbet ett tag.

Imorrn dags för tillväxtultraljud :-) så spännande :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards