Alla inlägg den 5 november 2013

Av Malin - 5 november 2013 14:20

Ja då var det tisdag igen och åter igen daga för toves vatten gymnastik.
Så roligt att se henne göra framsteg varje gång och tuffare och tuffare att röra sig i vatten och det är toppen träning för hennes balans ;) botten rör sig ju lite med då den är höj och sänk bar, första gången kunde hon inte gå alls utan ramlade bara, idag gick hon fram och tillbaka och tycker det är roligt ;) synd bara att pappa inte gå med idag och bada med henne ;( det är lite jobbigt för mig och stormagen att vara böjd eller vara på huk hela tiden så vatten nivån endast e 55 cm !


Tove och jag är fortfarande helt slut efter badet och ligger i soffan och vi lär göra det resten av dan !
De andra barnen leker just nu ;)

Idag får mannen fixa middan då vi varit och handlat än heller :/
Spännande att se vad det blir.

Nu har jag kommit till v30 ;) 30+1 idag och lilleman växer och det börjar bli riktigt tungt, undrar oxå om jag inte börjat få foglossning :/ värk varje dag nu ! Men det är bara att bita ihop den sista tiden.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards