Alla inlägg den 21 november 2013

Av Malin - 21 november 2013 09:49

Kom aldrig iväg till fl,
Smärtan e liiite bättre men inte nå märkvärdigt :/ försöker härda ut tills måndag då jag ska till läkaren, men vi får se hur de går. Blir de värre igen så åker jag in.
Blev inte mycket sömn i natt ;( ryggen vräkte och de gick bara inte att sova :/

Sjukt trött när väckaren ringde ;(
Skönt att två grabbar var redan uppe när jag klev upp ;) dom som bruka vara svårast att få upp på morgonen, så de var ju en härlig överraskning ;)

Igår frosta jag av frysen så idag borde den fyllas på, men får se när jag orka med den storhandlingen !
Hade tänkt byta lite gardiner idag men får se om jag har orken till det.

Måste även ta och fara och fixa julklapparna så det är gjort, det kommer jag verkligen inte palla längre fram. Ska se om vi kan få till mån barnvakt så kan bara jag och gubben fara fixa allt. Men de e lika svårt varje gång men man kan ju hoppas :)
Nä ta tag i några måsten.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards