Alla inlägg den 19 november 2013

Av Malin - 19 november 2013 09:49

Ja nu är det ny vecka igen och helgen är förbi.
Provade en tablett för sömnen på fredagkväll ! Men det blir inga fler:( fick såklart en jävla biverkning, det kröp i armar och ben på mig så jag höll på bli tokig ;( kunde inte vara still alls, så jag gick runt runt runt i flera timmar. De tog 4-5 timmar innan det släppte, helt slut. När jag väl somnade så vaknade en dålig lite tjej ;( med feber och täppt näsa ;( blev inte mycket sömn och då var jag tröttare än nånsin.

Så några fler sånna tabletter blir det inte.
På lördag kom våra vänner förbi på middag och surr ;) och Tove blev lite bättre fram mot kvällen. Febern försvann iaf ;)

Har sen lördag sovit jättebra ;) fast jag vaknat flera gånger så har jag somnat om fort ;) så himla skönt.

Tove är fortfarande snorig och täppt i näsan fast hon får nässpray, varit väldigt gnällig och grinig ;( men febern e borta och hittills idag så så har hon varit pigg ;) bara snorig, vilket de kan vara hur länge som helst. Får se om det blir dagis imorrn eller inte.

Själv har jag fått galet ont under mina högra revben ;( runt bak i ryggen och alvedon hjälper inte ;(
Skulle tro att jag fått hydronefros ;( har mailar spec mödra och frågat om det finns nån annan smärtlindring jag kan ta
Får se vad de säger.

Nu åker pepparkaks degen fram så nu ska dom små och jag greja lite :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards