Alla inlägg den 27 november 2013

Av Malin - 27 november 2013 12:18

Känner många gånger att man gör fel när det gäller barnen ;/ som nu ett tag då det varit en hel del bråk varje morgon och jag kännt nig sur och tvär ;(
Men nu när jag var till skolan för lämna byxor till Rasmus för han hade ramlat så kommer Emil springandes så glad så glad bara för att säga hej mamma :-) och så fråga han om det hänt nått, och då jag förklarade varför jag va där sa han bara oh vilken tur att de inte var nå annat ;) vi syns sen ;)
Man kanske inte gör så fel ändå :-)
Sånna små saker värmer ens mamma hjärta extra mycket ;) och de kommer oftast när man behöver det som mest ??

Av Malin - 27 november 2013 09:14

Ja det känns blä idag :( trött som bara den imorse och ungarna med så det blev lite stress. Den ena ville inte klä på sig den andra ville sova längre och de tredje hängig igen ;(

Jag trött, illamående och ont i magen ;(
Ingen bra kombo :/

Tillslut så kom vi iväg. Emma är dock hemma idag igen. Så snorig, hes och ont i huvudet ;( tänk om de bara kunde bryta ut riktigt och små mala hela tiden.
Eller försvinna härifrån helt så vi kan få va helt pigga :-)

Emma ligger nu i ena hörnet i soffan och jag i det andra.
Har egentligen massor att göra men det får vänta lite.

Känner för att passa på att sova och vila en stund medans de andra e på skola och dagis men
1 jag blir så sömnsur ;(
2 får ännu svårare att sova på nätterna ;(

Men kan ju inte va som en zombie heller när alla barnen e hemma ! De bli ju ingen glad av, så kanske ska ta den sfär vilan ändå. Hm måste vika en massa tvätt med hm

Ja vi får se hur jag gör som! Ser lockande ut med vilan när man se Emma halv slumra i soffan :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards