Direktlänk till inlägg 2 oktober 2014

Bra dag

Av Malin - 2 oktober 2014 09:22

Ja det blev en bra dag igår trots allt kaos på morgonen :)
Jag valde att vila lite medans Liam sov :) riktigt skönt. Dock inge länge :) plockade undan och dammsög lite, sen kom mannen hem med lunch så vi åt gott :) oj minns inte när de hände senast att han o jag åt lunch tillsammans :)
När Liam vaknade for vi in till stan, de blev shorts och byxor till Emil och ett par byxor till Emma :)
Sen hämta kidsen från dagis :)
Vi myste ner oss i soffan en liten stund :) vi har gjort de några gånger nu och de verkar tycka om det och även bus trollet som aldrig kan sitta still sitter tätt intill och myser och tittar lite på film :) hon är ju alldeles nyvaken när jag hämtar henne så de kanske är skönt att ta de lugnt och vakna till :)
När Max kom hem så gick barnen upp på sitt rum och lekte ! Oj vad hände ? Dom här barnen leker typ aldrig med leksakerna de har !
Sen så ville Max baka så då bakade vi goda kakor :) sen ringde han och bjöd Sofie på nybakta kakor :) jag fick även lite hjälp med middan av han :-)

Efter maten så begav vi oss till Richis jobb, barnen var mes Richi medans jag städade.
Även denna morgon blev det kaos:( dock inte barnen denna gång utan bilen ! Aja de löste det med och vi kom iväg :)
Efter lämningarna for jag och Liam in till nya Ica :) dock blev jag inte alls särskilt imponerad :( så jag fortsätter nog handla på Coop och Willys :)
Nu ligger lilleman och äter välling som han bruka så sen är det nog vila för han, så då ska jag åter igen ta itu med tvätt.

Kollade igenom lite foton igår med :) så roligt att titta på :)

Min fina lilla bagare o kock :)

Vårat lilla yrväder :)

Hihi så små de var för 2 år sedan :-) dom e betydligt större nu :-) men lika fina ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards