Direktlänk till inlägg 19 oktober 2014

söndag

Av Malin - 19 oktober 2014 19:21

Ja då var ännu en helg snart till enda.

ja i fredags kom ju farmor, farfar, faster, och  farbror hit, som barnen väntat =)

vi bjöd dom på ute middag så vi beställde hem lite pizza och kebab och annat gott =)

även vänner kom förbi =)

tiden gick fort och de blev säng time snabbt. barnen somnade som klubbade sälar =)


I lördags for mannen tidigt då han typiskt nog hade personalmöte =( han kom hem igen vid tolv, då for jag, jenni, margarita och Emma en sväng in på stan =) blev en tur till erikshjälpen, willys och dollar.

hemma blev det lite surra och bara umgås ett tag innan det blev dags att fixa middag. vi grillade till middag =) även idag kiom vänner hit som oxå käkade här =) även Robin, Sofie och deras kompis Rasmus kom hit och käkade,, såklart var finaste Lovis med oxå =)

lite senare dök även fler vänner upp =)

blev en härlig kväll med en MASSA skratt =)  så mycket skratt så tror att jag har både träningsvärk i magen och käken idag =) underbart.

idag for farmor, farfar, faster och farbor hem =/ vilket alla tyckte var tråkigt, men vi ska ju snart ner till dom då barnens andra farbror fyller 30 =)

har varit en lugn dag idag, två barn for till en kompis, Dennis ser man knappt aldrig till nu för tiden, han är mest ute med sina kompisar och åker moped =) Emil for med Richi en sväng till jobbet. Casper och Tove ritade ganksa länge, Liam sov en lång stund och Emma tittade på film, jag passade på att fixa naglarna under tiden.

När mannen kom hem for vi till stugan en sväng, hämtade hem lite grejer.

sen hr vi haft taco mys samt lite duschningar.


Nu springer lilleman runt i gåstolen, gubben sover ner Tove, Dennis är ute med mopeden, Emil chillar i soffan och de andra sitter och ritar. snart är det dags för de andra små att krypa ner i sängen med.


jag ska ta fixa iordning allt som barnen ska ha med sig till skola och dagis imorgon. hoppas på en stressfri morgon då lämningarna måste vara i tid då jag sen ska iväg med Max till sjukhuset och kolla armen, förhoppningsvis så ser allt bra ut med armen och gipset kan tas bort =)

bara att hålla tummarna.

 
 
Me & My Baby Dolls

Me & My Baby Dolls

20 oktober 2014 12:10

Låter som att ni haft det riktigt mysig <3

http://mybabydolls.se

Malin

20 oktober 2014 21:12

Ja mycket :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards