Direktlänk till inlägg 3 november 2013

Hemma

Av Malin - 3 november 2013 20:18

Ja nu är vi åter hemma igen :-) borta bra men hemma bäst ;)
Bil resan gick betydligt bättre nu på hemvägen ! Bara sista biten barnen som barnen blev otroligt less , ja jag med. Hela resan hem hade jag rätt ont i magen med sammandragningar och tryck neråt och runt bak i ryggen ;( riktigt jobbigt.
Har lite än ! Så tror nog att denna lilla kille i magen håller på att lägga sig till rätta. Ingen av de andra har varit fixerade innan förlossningen så vet inte riktigt hur det känns men med dessa ilningar jag haft och nu detta tryck så känns de som att det är det som han håller på att ställa sig in på. Återstår att se om en vecka hos bm.
Inget har ju varit liknde andra graviditeterna så det är ju mycket möjligt.

Nu sover minsta bustrollet ;) och mannen lägger de andra små. De större barnen ska snart krypa i säng med då lovet nu är slut och åter skola imorrn.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards