Alla inlägg den 3 december 2013

Av Malin - 3 december 2013 18:56

Ja nu e de kvällen :-) efterlängtad sådan.
Tove håller låda så alla blir helt slut ! Och visst hakar några på :/

Imorrn har halva veckan gått och det går verkligen undan nu , fast det emellanåt känns som de går sååå sakta ! Knepigt det där.

Fyllt på med pynt i granen idag då vi har en liten tjuv som tycker de e jättekul att plocka bort.
Den är så fin ;)

Haft en del sd idag ! Har passerat v 34 nu så lilleman kan få komma om sådär 1 1/2 vecka ;)

Nä nu strax att natta barn ;)

Fin fina granen :-) men den är mycket finare i verkligheten:)


Stormagen i v34+1 ;)

Av Malin - 3 december 2013 12:21

Ja jag e slut både o kropp och knopp :/
Dagen igår blev väldigt lång ! Barnen märkte direkt att mamma inte var på hugget och släppte fram sina värsta sidor tro jag ;(

Fast de var helt tokiga så klickade jag hem 4 julklappar :) bara några få kvar till barnen sen är det till mina föräldrar och svärföräldrarna , äldsta sonen o flickvän kvar ! Men vet inte alls vad jag ska hitta på, verken till den ena eller den andra !

Idag har alla barnen varit iväg på skola och dagis och jag har vilat lite, tvättat lite, slagit in julklapparna och även skickat efter två julklappar ;) fått lite gjort ;)
Dock mindre kul att betala julklapparna ! 2 julklappar för 2800 :/ men de kommer bli kul att se de barnens miner när de öppnar dom :-)
Julklappar i år känns ändå riktigt kul, tro aldrig jag lyckats så bra med dom :)
Hoppas allt blir klart snart så slipper jag ha de hägnades över mig! Det är ju mat som ska fixas med :/ och ev föda barn mitt i allt ;)

Nu e vi och hämtar Max på förskolan och sen hem och mysa en stund med de små innan vi ska vidare och hämta Rasmus på skolan.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards