Alla inlägg den 6 december 2013

Av Malin - 6 december 2013 09:05

Inte la sig vildingen och vila igår inte :( utan full fart på henne trots att hon är lite hängig.
Casper ville inte heller vila utan han var sugen på oboy ;)
Det var bara att kliva upp och fixa oboy ;)
Vi fikade och sen slog vi på en film. Men lilltrollet hade nog myror i brallan för inte kunde hon va still :/
Hon vilade en sådär 20 min mitt på dan men inge mer.

Mannen hämtade Max och mamma var snäll och skjutsade hem Rasmus så slapp jag dra ut det små.
Jag var som en uppsvälld zombie hela dan. Kände mig som en ballong ;( vet inte om det är att jag sväller eller om det är tröttheten?
Vilade en stund efter middan men kände mig lika dan iaf.
För att jag inte skulle somna medans barnen härjade så gjorde jag en bulldeg, lagade gryta till middag och bar på en gnällig liten tjej ,hm ja är huvudet dumt får kroppen lida ! Men god middag blev det och gott fika till kvällen :)

Igår kväll kom snön ;) fortsatt inatt och även nu på morgonen ;) barnen överlyckliga ;) ja jag tycker de va på tiden med då det blev mycket ljusare och finare ute ;)

De små är hemma idag med, Tove är så täppt i näsan och hostar krupphosta, och casper även han snorig och täppt !
Får se hur man känner sig idag,
Känner svullen över ögonen än men kan ju bero på tröttheten med, får se om det visar nått på tisdag då jag ska till bm igen.

Nä nu ser de små på Emil i Lönneberga så ska se om jag orka börja röja i kaoset här.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards