Alla inlägg den 25 december 2013

Av Malin - 25 december 2013 23:20

La mig sent dan före dan ! Men helt otroligt så sov jag nästan hela natten :) inte ett enda toabesök och vaknade en gång på hela natten :) så skönt.

Mådde förvånadsvärt bra hela julafton :) inget ont ingenting :)

Barnen lyckliga över sina presenter och de fick det dom önskat sig :-) det lös i deras ögon :) helt underbart ;)

Vi var en sväng till mina föräldrar med ! Men vilken mardröms resa ! Isgata hela vägen dit och hela vägen hem :( fy så hemskt det var.
Men kul att ses och barnen fick fin fina presenter.

Middag hemma och även Robin och Sofie kom med så även de fick deras julklapp och åt med oss.

Barnen lekte hela kvällen och hade inte alls tid att sova :)
Tillslut så däckade även dom.

Blev en lång sovmorgonen imorse :)
Behövligt då jag åter igen sov dåligt.

Idag har vi inte gjort mycket bara tagit det lugnt och myst. Synd bara att det är så himla tråkigt väder ;( regn regn och åter regn ;(

Vänner som kom på besök och barnen lekte ännu mera ;)
Nu sussar alla de små och vi andra tittar på sällskapsresan !
Ska strax krypa till kojs och hoppas på lite sömn.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards