Alla inlägg den 21 december 2013

Av Malin - 21 december 2013 22:49

Igår kom Richis familj och barnen var alldeles lyriska :-) som de längtat ;)
Blev en en sen kväll med massa surr.
Men när jag väl la mig så kröp de i benen så inni norden :( tro sista gången jag tittade på kl var den 04:30 :/
Blev iaf sovmorgon :) till strax innan tio :)
Så nu har barnen redan hunnit vända dygnet.
Har idag tvättat massor och veke tvätten, fixat köttbullar till jul och plockat och grejat. Barnen helt skogstokiga och bara väntar och väntar på att de ska bli julafton ! Så jag är helt slut i kropp och knopp.
Efter middan la jag mig lite då jag blev så illamående igen;( varje dag samma sak, värk och illamående ;(
Och ingen bebis på g iaf. Det känns så långt bort nu ;(

Har massa mensvärk och nån kännbar sd men annars bara en galet vild bebis i magen :/ så vild att jag även blir illamående av det ;(
Mina fogar gör ont som bara den med och går så illa på kvällarna .
Nu är det inte länge kvar men det känns som en evighet ;(

Barnen vakna än så nu ska vi få dom i säng och sen hoppas jag på en massa sömn ;) drömma kan man ju alltid.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards