Alla inlägg den 12 december 2013

Av Malin - 12 december 2013 09:11

Japp det blev en lång natt ;( med även brännande sammandragningar väldigt långt ner. Tycker att det endera kan starta eller sluta luras och göra ont. Haft nån nu med på morgonen med.
Oj oj vad trögt det gick att kliva upp imorse :/ men bara att masa sig ut sängen, har ju lovat barnen att väcka dom så de e klara till julkalendern, typiskt idag då vi slog på boxerna så uppdaterade den sig:/ men de hann se iaf som tur var.

Hade åter igen en Max på krigsstigen. Han skulle minsann inte till lekis ! Han hade ont i magen, hm men han for runt här som en iller och retade gallfeber på sina syskon.

Aja alla har nu kommit iväg och jag har handlat lite.
Så nu ska ta och masa mig ner i soffan en stund och äta min obligatoriska sallad som jag nu gör nästan varje morgon :)
De e så gott ;) sallad, pasta, kyckling, ost tärningar och massa melon :) och dressing mm;)

Sen ska jag väl försöka ta tag i lite tvätt.
Känner mig oroligt orkeslös och njurarna värker nu båda samtidigt mest hela tiden ;( hoppas de inte är länge kvar nu tills lilleman kommer. Ikväll kan dock stanna kvar då de säger att det ska bli storm.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards