Alla inlägg den 11 december 2013

Av Malin - 11 december 2013 22:56

Känner att detta kommer bli en lång natt ;(
Det kryper som bara den i benen ;(
Blir tokig !
Skulle ha låtit mig själv slockna på soffan när jag var så nära att göra det.

Av Malin - 11 december 2013 20:48

Ja nu blir det mycket gnälligt ;(
Hann bara lägga mig igår så vaknade lilla T :/ mest troligt hade hon ont i sina ben ;( i närmare 2 timmar så var hon ledsen och rörde sig och hade sig :( la hon med oss och masserade hennes ben och somnade sen. Första gången hon sov med oss förutom när hon var bebis och nyfödd! Hon har aldrig kunnat sova med oss utan har föredragit sin säng.
Galet trött imorse igen !
Eftersom vi lämnade in bilen på service imorse så fick tre barn promenera till skolan då vi inte rymdes i den andra bilen, men det var inge kallt så det det gjorde ju inget. De ska alla få börja ta en promenad då jag tycker de kan promenera när de små är lediga från dagis.

Max dock blev hemma, han hade såå ont i magen hm!
Han var inge sjuk alls men det var lucia på lekis idag och våra barn tycker inte om sånt ;( sa att han inte behövde vara med men nä han skulle inte dit, ja så han fick vara hemma.
Han var med syster en stund medans jag gick till frissan.
Välbehövligt att få håret fixat, det var väldigt nött ! Vilket det blir när man inte klippt sig på över ett år :/
Blev iaf jätte nöjd fast det blev korta än vad jag tänkt mig ;)

Efter frissan handlade vi lite och sen hem och käkade en go sallad till lunch ;)

Sen på eftermiddan blev jag sämre ;( så ont i huvudet och helt däckad ;( vet inte om det är pga förkylningen eller graviditeten ? Ögonen känns tyngre och tyngre ;(
T somnade i vagnen och de andra barnen fick lite längre spel tid på padderna så kunde jag vila lite iaf på soffan.
Har inte gjort ett skit sen ! Orka inte ,
Njurarna värker som bara den med.
Blir de sämre helst huvudvärken och det över ögonen så ringer jag spec mödra och hör vad de säger,
Oh vill vara pigg nu !

Nu sover de små, två är på väg att gå o sussa och inväntar två från kompis och fritidsgården.
Sen blir de alvedon (hoppas de hjälper denna gång) och så lägger jag mig med.
Hoppas på en bättre dag imorgon

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards