Alla inlägg den 19 december 2013

Av Malin - 19 december 2013 21:59

Galet trist väder ute ;( plusgrader och regn och då isgator ;(
Vi halkade oss upp till mamma och pappa ikväll ändå, jag och barnen gjorde pepparkakshus med mormor :-)
Barnen och ja jag med hade jätteroligt och husen blev så fina så :-)
Sen blev det fika innan det var dags att åka hem för klockan tickade så fort :/

Dumt nog så hade blivit ännu mera halt ute på gården så Emma ramlade med hennes hus :(
En väldigt ledsen Emma som la sig ;( men vi får försöka fixa de så gott vi kan imorrn ! Annars gör vi ett nytt :-)
Ikväll fixade Tove en ny sovstil :-)

Koncentrerade barn :-)

De fina husen :-)

Toves sovstil ikväll :-)

Av Malin - 19 december 2013 16:13

Japp de blev dåligt med sömn inatt med så lika bra att inse att det inte kommer bli mycket av den varan på ett tag.
Lite sd inatt men inget mer,
Illamåendet och magonda var borta imorse ;) så skönt.
Har mått riktigt bra på förmiddan ;) vilket resulterade i att jag och de små städade alla rum på övervåningen och fixade rummen och sovplatserna för Richis familj som kommer imorgon :)
Tvättat en massa med och städat vårat sovrum :)

Vilket nu resulterar i en hel del sd men inte så onda men tryck neråt. Sen fick jag ont i magen igen och har sprungit på toan :/ hoppas toabesöken är ett tecken på att det snart är dags för förlossning :)

När Max kom hem idag så hade han en massa pyssel med sig :) jag fick fina konstvärk dom nu pryder kylen :-)

De andra har han slagit in och ska ge bort i julklapp :-)

Nu är middan på gång så ska nog fixa klart den. Sen åker vi nog upp till mamma o pappa då barnen ska få fixa pepparkaks hus :-)


Så fint kylskåpet blev :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards