Alla inlägg den 16 december 2013

Av Malin - 16 december 2013 20:24

Ja det är galet irriterande när man får känningar som både gör ont och bränns och sen inge mer ;( endera får de starta eller va som vanligt ! Lurandet kan vi hoppa över.

Cappe blev för blyg så han for inte till syster men hon kom med sin pojke ist ;) de lekade så snällt ;)
Sen hämtade vi Max och då blev de liv i luckan ;(

Sen har de större barnen rullat in eftersom !
Hela eftermiddan och kväll har varit kaos ;( och trött och slut som jag är så har jag inte orkat tagit tag i det. All rensning och städ jag fixade igår syns inte idag ;(
Jag blir riktigt deprimerad när det blir så här ;(
Hoppas orken finns imorgon så jag kan ta tag i det igen.

Idag skulle jag ringa Tandis :/ bet sönder en tand för ett tag sen men klarat mig från värk, hade gärna sluppit värken då jag gruvar mig för både betala men oxå för att ligga på rygg i stolen :/ får ju så svårt att andas !
Men nu värker de massor och ringde inte idag för de gjorde inte så ont på morgonen men i eftermiddag och nu ;(
Aja bara bita i det sura äpplet och ringa imorgon och hoppas att de har jouren här.

Nu Sover jag ner Lill trollet och gubben de andra småtrollen.
Sen blir de soffan. Antar att de kännbara sd ändå kommer att gå över.

Kanske man ska ta och grina en skvätt med över skitvädret som är ute nu ;( spöregn ;( så himla tråkigt, lite snö och några minusgrader hade varit perfekt
Men men hoppas de slutar innan imorrn och att vägarna är sandade innan man ska ut på dom.

Vet ej om jag lämnar de små dagis imorrn? De har varit lediga från fredags och nu verkar de som flera har fått magsjuka :/
Vill verkligen inte ha det nu. Tro jag ringer dagis imorrn och kollar av läget innan jag bestämmer mig.

Av Malin - 16 december 2013 09:14

Ja nu har jag kommit till v 36+0 så får gärna lillebror komma :)
Har små känningar då och då och det är lite irriterande :/ han får endera komma eller sluta göra ont ;)

Av Malin - 16 december 2013 07:30

Ja sömn, vad är det ?
Tro natten slog alla rekord :(
05:15 var jag fortfarande vaken ;(
Galet trött nu.
Benen har jag ej kunnat stilla !

Nu e vi uppe iaf och barnen tittar på julkalendern ;)
Mannen kommer hem och skjutsar skolbarnen ( tack och lov ) de små är lediga så vi får se vad vi hittar på idag. Casper ska åka en sväng till min lilla syster så de blir jag och lilltrollet hemma. Hoppas hon är lite lugnar idag än vad brukar vara :P

Nä nu se till att barnen blir klara tills mannen kommer

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards